Saturday 18 de May de 2024

Loli Silva, candidata do PP á alcaldía: ” a mobilidade é o gran problema esrutural de Oleiros2


A FALTA DE REALISMO E DE COMPROMISO DO GOBERNO DE ALTERNATIVA DOS VECIÑOS LASTRA A POSTA EN MARCHA DAS SOLUCIÓNS

O Partido Popular de Oleiros está a traballar nun estudo que permita mellorar os habituais problemas de mobilidade no concello.

A análise que está a levar a cabo o PP de Oleiros apunta á confluencia de numerosos factores como responsables dos problemas de mobilidade: unha área metropolitana con máis de 400.000 habitantes, o crecemento da poboación a un ritmo de 2% anual -que en dez anos supoñerá un incremento de poboación do 20% en Oleiros-, o modelo de asentamentos que existe no concello, as capacidades medias de tráfico nas infraestruturas viarias existentes, entre outros.

O PP oleirense pon de relevo un dato crucial: a taxa de motorización. É dicir, o número de vehículos por habitante. No concello de Oleiros este índice é de 734 vehículos por cada 1.000 habitantes. Un índice superior ao de Madrid, A Coruña ou Vigo.

Para ilustrar este dato, sirva de exemplo que, en Oleiros, na práctica, por cada familia media de catro persoas, existen tres vehículos circulando polas vías municipais. Se a isto engádese a incidencia da estacionalidade e as obras, temos o campo abonado para vivir nun atasco case permanente.

Ademais, sinalan os populares, a capacidade de inxectar tráfico nos viais do concello está amplamente superada, tal e como apuntan os datos de tránsito que sinalan cifras de récord. Sirvan como exemplo que o Puente da Pasaxe rexistra cifras medias de case 68.000 vehículos/día (datos do Ministerio) ou a estrada AC-173, que lanza as cifras máis altas de intensidade rodada de toda Galicia.

A candidata do PP á Alcaldía de Oleiros, Loli Silva, opina que “mellorar a capacidade de desprazarse representa un dos retos que ha de afrontar o concello de Oleiros. Os factores mencionados como causantes dos problemas de mobilidade están parcialmente analizados no diagnóstico do Plan de Movilidad Urbana Sostible de Oleiros (PMUS) aprobado o pasado ano 2022”.

“Desde o PP de Oleiros lamentamos -puntualiza a candidata do PP- que a definición das liñas estratéxicas do PMUS resulten incoherentes e con falta de realismo xa que, ante a dimensión estrutural do problema, centran como obxectivos xerais o fomento de viaxes non motorizadas, a distribución do espazo público e mellorar a convivencia de todos os modos de transporte, así como minimizar os desprazamentos. Ou sexa, un brinde ao sol.

En opinión dos populares oleirenses, o que transcende da análise do PMUS é que o goberno local de Alternativa dúas Veciños, co seu alcalde á fronte, foi incapaz de levar á práctica as previsións que a mesma corporación aprobou no PXOM de 2009 e 2014 e que se centran no desenvolvemento dun vial alternativo desde a AP-9 en O Amorne a Santa Cruz, cunha variante a Mera.

Segundo declara Loli Silva, candidata á alcaldía polo PP, “Unha vez máis, a propaganda imponse aos compromisos reais. Chama a atención que o propio PMUS, documento que resume despois de 15 anos a estratexia do concello no que respecta a mobilidade local, non conteña previsións económicas, nin compromisos, nin, por suposto, como levalas a cabo.”